Welkom op de website van de hervormde gemeente Nijkerk

Bezoek de website van de hervormde gemeente Nijkerk Grote Kerk en Opstandingskerk voor informatie over kerkdiensten, de gemeente, activiteiten en nieuws.

OVERVIEW

This website hervormdnijkerk.nl presently has a traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have scanned five pages inside the web page hervormdnijkerk.nl and found twenty-one websites referring to hervormdnijkerk.nl. We were able to observe one public network platforms linked to hervormdnijkerk.nl.

HERVORMDNIJKERK.NL RANKINGS

This website hervormdnijkerk.nl is seeing variant amounts of traffic in the past the year.
Traffic for hervormdnijkerk.nl

Traffic ranking (by month) for hervormdnijkerk.nl

Traffic ranking by day of the week for hervormdnijkerk.nl

Start - Jongeren.HervormdNijkerk.nl

Ik ben de ware Wijnstok en Mijn Vader is de Wijngaardenier. Klik hier voor de maandagenda. De invoering van de Herziene Statenvertaling in onze gemeente vind ik een mooi voorbeeld. Bedoeld om belemmeringen weg te nemen. Een verandering die met succes is doorgevoerd maar waarbij de waardevolle kern bewaard is gebleven. En de Bijbel ontmoedigt verandering niet, integende.

WHAT DOES HERVORMDNIJKERK.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of hervormdnijkerk.nl Mobile Screenshot of hervormdnijkerk.nl Tablet Screenshot of hervormdnijkerk.nl

HERVORMDNIJKERK.NL HOST

I caught that a lone root page on hervormdnijkerk.nl took four hundred and fifty-seven milliseconds to download. We could not discover a SSL certificate, so we consider hervormdnijkerk.nl not secure.
104.18.57.98

SERVER OS AND ENCODING

I diagnosed that hervormdnijkerk.nl is operating the cloudflare operating system.

Welkom op de website van de hervormde gemeente Nijkerk

DESCRIPTION

CONTENT

This website had the following in the homepage, "De zendingscommissie organiseert de jaarlijkse zendingsavond op woensdag 11 april." We viewed that the web page stated " Deze avond staat in het teken van de IZB." It also said " Iedereen wordt van harte uitgenodigd! De spreker op deze avond is ds. Sjaak van den Berg, directeur van de IZB. Het thema is Verrast door God , met als ondertitel Zending in Nederland als het zoeken . Gezocht nieuwe redacteurs Hervormd Nijkerk." The header had hervormd as the highest ranking search term. It is followed by HERVORMD, hervormde, and HERVORMDE which isn't as ranked as highly as hervormd. The next words they uses is gemeente. GEMEENTE was included and will not be seen by search parsers.

SEEK SUBSEQUENT WEB PAGES

Hervormde Gemeente Noordhorn-Saaksum

Op onze gemeenteavond van 12 maart jongstleden bleek na het tellen van de aldaar uitgebrachte stemmen dat onze gemeente in grote meerderheid akkoord gaat met het voorstel, een beroep uit te brengen op ds. Op woensdag 21 maart is een beroep op ds. In verband met dit beroep zal dominee Schroten op zondagmorgen 25 maart voorgaan in Noordhorn.

hervormdnunspeet.nl

Welkom op de Site van de Hervormde Kerk in Nunspeet. Met evt een link naar een liturgie. Bijdrage van uw Centrale Jeugd. Vr 07 aug - 19. 45 Gebedsuur in Huis van Gebed. Di 11 aug - 15. 45 u Zomerzanguur in de Dorpskerk. Di 18 aug - 15. 45 u Zomerzanguur in de Dorpskerk.

Hervormd Oud-Beijerland

Maar veel eersten zullen de laatsten zijn,. En veel laatsten de eersten. Op zaterdag avond voor Pasen, 31 maart, ook stille zaterdag genoemd, is er in de Dorpskerk weer de passie en paas sing in. Bij de uitgang is er een collecte voor het evangelisatiewerk. Door het College van Diakenen is het beleidsplan van onze Diaconie voor de periode 2017-2020 vastgesteld.

Home - Hervormd ouderkerk

Diaconaal project Open je Ogen. Planning en het huiswerkoverzicht van de catechese vind je onder CATECHESE. Wat doen we in de kerk? .

Actueel Hervormde Gemeente Oudewater - Hekendorp

Hier vind je alle activiteiten die de kerk speciaal voor de jeugd en de jongeren van de Hervormde Gemeente Oudewater - Hekendorp organiseert. Hier vind je alle kringen en verenigingen die de kerk organiseert. Hier vind je alle gebouwen en orgels die de Hervormde Gemeente Oudewater - Hekendorp beheert.