Start - Jongeren.HervormdNijkerk.nl

Kampweekend Rondom het Woord. Ik ben de ware Wijnstok en Mijn Vader is de Wijngaardenier. Johannes 151. Blogs van de jeugdouderling. Klik hier voor de maandagenda. Blogs van de jeugdouderling. Vertrouwen is de kern. De invoering van de Herziene Statenvertaling in onze gemeente vind ik een mooi voorbeeld. Bedoeld om belemmeringen weg te nemen. Een verandering die met succes is doorgevoerd maar waarbij de waardevolle kern bewaard is gebleven. En de Bijbel ontmoedigt verandering niet, integende.Maar onda.

OVERVIEW

This website jongeren.hervormdnijkerk.nl presently has a traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have scanned fourteen pages inside the web page jongeren.hervormdnijkerk.nl and found zero websites referring to jongeren.hervormdnijkerk.nl. We were able to observe one public network platforms linked to jongeren.hervormdnijkerk.nl.

JONGEREN.HERVORMDNIJKERK.NL RANKINGS

This website jongeren.hervormdnijkerk.nl is seeing variant amounts of traffic in the past the year.
Traffic for jongeren.hervormdnijkerk.nl

Traffic ranking (by month) for jongeren.hervormdnijkerk.nl

Traffic ranking by day of the week for jongeren.hervormdnijkerk.nl

WHAT DOES JONGEREN.HERVORMDNIJKERK.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of jongeren.hervormdnijkerk.nl Mobile Screenshot of jongeren.hervormdnijkerk.nl Tablet Screenshot of jongeren.hervormdnijkerk.nl

JONGEREN.HERVORMDNIJKERK.NL HOST

I caught that a lone root page on jongeren.hervormdnijkerk.nl took seven hundred and forty-eight milliseconds to download. We could not discover a SSL certificate, so we consider jongeren.hervormdnijkerk.nl not secure.
195.238.75.15

SERVER OS AND ENCODING

I diagnosed that jongeren.hervormdnijkerk.nl is operating the Apache/2.2.31 (Unix) mod_ssl/2.2.31 OpenSSL/1.0.1e-fips mod_bwlimited/1.4 operating system.

Start - Jongeren.HervormdNijkerk.nl

DESCRIPTION

CONTENT

This website had the following in the homepage, "Ik ben de ware Wijnstok en Mijn Vader is de Wijngaardenier." We viewed that the web page stated " Klik hier voor de maandagenda." It also said " De invoering van de Herziene Statenvertaling in onze gemeente vind ik een mooi voorbeeld. Bedoeld om belemmeringen weg te nemen. Een verandering die met succes is doorgevoerd maar waarbij de waardevolle kern bewaard is gebleven. En de Bijbel ontmoedigt verandering niet, integende."

SEEK SUBSEQUENT WEB PAGES

Evangelish Lutherse Kerk En nog een WordPress site

Welkom bij de Lutherse Gemeente Gouda. In de Sint-Joostkapel wordt om de week op zondagmorgen een Evangelisch Lutherse eredienst gehouden. Heden ten dage zijn deze tradities nog steeds aanwezig, dus er wordt door de gemeente veel gezongen. De gemeente nodigt u van harte uit kennis te maken met de wijze waarop wij als Lutheranen gemeente zijn vieren. Webdesign and Coding door IC3D.

Home - Ontmoetingskerk Gouda

Welkom op de website van de Ontmoetingskerk in Gouda. De site is de opvolger van de sites van de twee wijken - De Bron en de Vredeskerk - die samen zijn gegaan onder deze nieuwe naam. Als u informatie of nieuws. Heeft voor de website, geeft u dat dan alstublieft even door aan. Met vragen en opmerkingen over de website zelf kunt u terecht bij de beheerders.

Protestantse Gemeente Delft organisatie, wijkgemeenten, kerkdiensten

Van harte welkom op de website van de veelkleurige Protestantse Gemeente te Delft! Of u nu voor het eerst langskomt of al bekend bent met onze site, wij hopen dat u in beide gevallen vindt wat u zoekt. Kom dus gerust eens langs op zondag in één van onze vieringen. Gemeentebrede actualiteiten vindt u in de nieuwssectie hieronder.

PKN Loppersum Maarland

Nieuwe kijk op oude psalmen. Waarom gaan we eigenlijk naar de kerk? Waken in de Paasnacht. Hartelijk welkom op de gezamenlijke website van de gereformeerde wijkgemeente Loppersum en hervormde wijkgemeente Maarland. Op deze site presenteren wij ons. Hier maakt u kennis met ons als kerkelijke gemeenschap en met onze kerkgebouwen.

KerkmagaZIN portal